Mys helg

Igår var vi och såg två repor på Valhalla. Sen blev det en sväng med bilen och middag på Max. Vi slutade kvällen på balkogen med tända ljus och varsin cider. Riktig sommarkväll med min älskling.

Idag började jag med en pw nere vid vattnet. Sen satt jag och åt frukost och läste lite på balkongen.
Åkte iväg till åsättra framåt eftermiddagen och kollade lite cross tävling. Tycker det ser skitläskigt ut och det var ett par som gjorde sig rätt illa varav en fick åka därifrån i ambulanshelikopter.
Så om David får för sig att han ska börja tävla kommer jag kedja fast honom någonstans.

Nu har min älskling gjort mat till mig och snart ska jag lämna honom en liten stund för att åka till Vaxholm.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0