Trucker babe

Nästan så jag skrattade lite åt mig själv idag. Kände verkligen inte för att lyssna på massa radio musik och sådant man alltid lyssnar på, så det blev Dire straits. Sen när jag insåg att här sitter jag och kör lastbil och lyssnar på DS så blev det kanske lite väl mycket trucker.
Men jag bjuder på det.

Fick lite sällskap i bilen idag. I form av en kille från firman som bygger där vi jobbar just nu. Han frågade om han fick åka med mig en vända och det är väl alltid trevligt med lite sällskap.

Sitter och tittar på reprisen på så ska det låta. Tycker det är rätt kul även om jag tycker det var roligare med Peter Harrysson.

Trevlig kväll everybody!

//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0