Regret

Jag har aldrig gjort något som jag riktigt ångrat när det kommer till killar och sådant. Har det sktit sig har jag gått vidare och alltid tyckt att "vadå?" jag hade ju ändå roligt.
Mitt senaste utspel kan jag dock inte se på det sättet och det stör mig. Jag vet att med allt jag kände då så var det väl nödvändigt. Men jag kan inte sluta att må dåligt över det idag.
Jag kan inte förlåta mig själv för att jag sårat en människa så mycket och vart så otroligt kall. Önskar att jag bara hade kunnat tänka lite längre och inte bara bestämt mig för en sak och sedan skulle den helst vart genomförd nyss.
Vart lite tålmodigare, lite mer sympatisk iaf. Inte bara en kall jävla bitch som bara tänkte på sig själv.

Nu blir det bedtime...

//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0