Ms fatty

Satte på mig bikini idag och det gick verkligen upp för mig hur mycket jag gått upp i vikt sedan jag började köra lastbil (slutade röra på mig) Det är officiellt sommar om typ en vecka så nu har jag panik!
En kompis har ätit piller som gör att man blir mätt i två veckor och det fungerar rätt bra för honom. Dock vägrar han ge sådana till mig och jag kan bara tänka mig att Annica tycker jag är dum i huvudet om jag tänker äta sådana.

Så när solen försvinner från balkongen ska jag ut och röra på mig. Sedan blir det sallad med kyckling eller tonfisk till lunch hela veckan. Istället för hamburgare som det blivit senaste tiden.
Sen ska jag se till att bli lite brunare för då ser man faktist smalare ut.

Have a nice day!

//Alex


Kommentarer
Postat av: A.K

vilken taskig kompis du har som inte delar med sig..! fast tror nog inte du behöver sånna piller ändå..!

2011-05-22 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0