Imorgon åker vi!!!

God morgon! Så som jag har stressat de senaste veckorna är helt galet, har spenderat alla mina lediga dagar till plugg och alla kvällar efter jobbet framför matteböckerna. Igårkväll satt jag och skrev min sluttenta fram tills klockan halv 11 på kvällen. Nu är den inskickad och alla inlämningar som ska skickas in är klara så de ska jag bara skicka in nu under dagen. Oj, vilket skön känsla!
Dagens schema är väldigt hektiskt eftersom vi drar till Cypern imorgon, har massor jag ska hinna med att fixa idag! Tur i oturen är väl att jag är så flygrädd så jag kan ändå inte sova, har varit igång ett par timmar redan och har hunnit ut på en lång powerwalk också.. Jag förstår inte varför jag har blivit så nojig över att flyga, jag har ändå rest väldigt mycket och flygit själv en hel del men det blir licksom bara värre med åren :S Borde införskaffa något lugnande kanske?




Nya frukostfavoriten, hälsofil med rågras :)
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0