Good day

Igår fastnade jag med lastbilen igen. Frågade om underlaget var okej innan för att jag inte vill köra där och det gick ju som jag trodde åt skogen. Så Janne på SSBT fick dra ut mig därifrån.

Idag har jag vart åkt lite längre än jag brukar. Vart i Bålsta och ute i skogen i Vallentuna. Fick massa reklamprylar av gubben på vågkontoret så jag lär ju knappast ha brist på pennor på ett tag.
Riktigt nice dag, hittade lite hästar att gosa med på gården jag var på också. Så mysigt med hästar, saknar det verkligen.

Har städat lite hemma så det är fint här och jag slipper göra det i helgen.

Sitter och tittar på grannfejden. Det är verkligen pinsamt hur folk håller på. Kan man inte bara sköta sig själv och inte bry sig så satans mycket om andra? Dom där tanterna är ju bara hemska!! Tycker verkligen synd om killen som bor granne med dom. Jag hade också börjat jävlas om jag bott granne med dom!

Nu blir det duschen!

//Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0