Fastkörd

Idag fastnade jag med lastbilen och kom inte loss själv. Grävaren försökte dra loss mig men det var ju en liten grävare så han orkade inte. Som tur var så var min snälla vän Tobbe i närheten så han kom och drog loss mig. Tur att jag har sådana vänner!
Har vart och fått nya p-ringar idag och jag säger bara det dra mej baklänges vad dyrt det är att bli över 23 år!
Besöket hos gynekologen kostar 320 kr och p-ringarna kostar ca 1200! Så detta ska man betala för att få ligga barnfritt i ett år till.
Tur att jag fick bidrag iaf.

Nu ska jag mysa på soffan resten av kvällen. Det är ju desperate housewifes ikväll.

Ciao!




Tobbe på SSBT hjälper mig när jag kört fast

//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0