Alla dessa måsten

Fick lite skäll av Alex för att jag inte bloggat på ett tag, va tvungen att gå in i en jobb/plugg bubbla några dagar för att beta av massa saker. Men nu är jag tillbaka med massa ny energi. Har börjat göra listor för saker jag måste göra varje dag (bra sätt att planera in allting) och älskar känslan att kunna bocka av saker på den.

Den här dagen har varit bra på många sätt, började dagen med en skön promenad till jobbet, pratade med chefen om en sak jag tänkt på ett tag, varit i spåret och pinat mig igenom 8 km och nu ätit middag med familjen och lite vänner.
Den här veckan har varit grymt bra på träningsfronten, igår va jag ledig så spenderade 2 timmar på Sats på morgonen vilket resulterade i brutal träningsverk idag!

Senaste 2 gångerna jag sprungit i spåret har jag kommit upp i 8 km, wiho 2 km kvar till milen ;) //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0