The good wife

Haha en sådan har jag varit idag, nästan.
Började dagen med att storstäda hela lägenheten. Sen har jag och Malin tagit en powerwalk. Roligt att se henne igen, det var ju ett tag sedan.
På vägen hem köpte jag 50 kg planteringsjord (det var det minsta dom hade) och massa blommor. Så nu har jag planterat blommor på balkongen.
Till saken med alla blommor hör att min mormor ska flytta nu och hade en tvättbalja i koppar som tillhörde min morfars mamma en gång i tiden. Den har hennes initialer inristade i sig.
Så nu visste inte mormor vad hon skulle göra med den. Jag tyckte ju att det är synd att slänga en sådan gammal släckt grej så nu står den här med blommor och en minifontän i sig.

Have a nice day!


//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0