Jag gillar att vi blir vuxna

I alla fall vissa av oss. Vi bor ju då granne med min killes ex. Kan ju inte påstå att hon och jag har varit stormförtjusta i varanda genom åren. Men så till saken hör ju att vi bor i en grinig förening som vill att man ska ha parkering till sin bil. Den kostar 400kr/ månad i en carport.
Då både hon och jag har varsin seat av äldre modell så känner vi att detta är ju att kasta pengarna i sjön. Dessutom har jag inte ens min bil hemma i veckorna, då jag åker lastbil.
Så idag knackade jag på hos henne och nu har vi kommit överens om att dela på min plats.
Hon har den i veckorna och jag på helgerna. Känns ju klart mer värt det, än att betala för en plats man använder 2ggr i veckan.

Nu ska jag skölja av min anisktsmask och ta en dusch.

Ciao!

//Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0