Happy face :)

Kom precis hem efter att ha varit uppe i Norrtälje och hälsat på min farmor. Har bland annat tagit en vaccinspruta vilket är en stor prestation av mig som är galet spruträdd! Men skönt att ha det gjort, den jag tog heter gardasil och är mot livmoderhalscanser och det är 3 sprutor man ska ta, nästa spruta ska tas om 2 månader så det blir på nationaldagen.

Fick iaf en liten present av min otroligt coola farmor efteråt, en ipad :) Hon hade åkt och köpt den för att hon tyckte jag såg så glad ut när jag satt och lekte med min pappas ipad för några veckor sedan. Det är iaf perfekt att ha när man åker iväg och kommer underlätta bloggandet en hel del.

För ett tag sen så köpte jag en stegräknare som jag har på mig varje dag för att hålla lite koll på hur mycket jag faktiskt går, jag brukar ligga mellan 18000-20 000 steg en normal dag. Imorgon tänkte jag iaf utmana mig själv att komma över 30 000 steg! Det ska inte vara så svårt, jag tänkte först ta en promenad till jobbet = 30 min. Sen tänkte jag åka till gymmet efter jobbet och då får det bli en hel del kondition för att samla steg. Älska att utmana sig själv! Nu ska jag sova så jag tar mig upp i tid imorgon // Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0