Greyish

Det var en riktigt trevlig kväll ute hos Zazza och Fredrik igår. Tycker verkligen om att vara ute hos dom det är så mysigt och dom är så himla gulliga!
Träffade lite kul folk hemma hos Zazza och Fredrik igår. Där av bilderna som kommer längre ner.

Idag kom Thomas hit och hämtade mig när jag precis klivit upp. Åkte till Vaxholm och fikade i tre timmar med Nicklas och massa andra.
Efter det så åkte jag till Malin och vi tog en prommis samt handlade lite mat. Precis lagom söndags göra.
Konstaterade att allting ser så otroligt tråkigt ut just nu. Det är bara grått i olika nyanser.

Imorgon är det nagelfix som står på schemat. Mina är så långa så jag börjar få problem att jobba med dom.
Sedan är det massage efter jobbet på tisdag och sedan tror jag det blir simma på onsdag.





//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0