Bowling och äckliga Kista

Nu är jag vaken igen. Somnade som vanligt på soffan igår efter jobbet. Vaknade när älskling kom hem och konstaterade att han bevhövde handla jenas. Så vi åkte till Kista och hittade ett par jätte snygga.
Dock fick jag panik av att gå där och kastade mig mer eller mindre i bilen sedan och låste dörrarna.
Jag är verkligen inte road av att åka till ett ställe där det kommer fram 5 snubbar och ställer sig runt bilen när man parkerar och sedan går och tittar inte genom fönstrena på dom när vi lämnat bilen.
Jag är verkligen inte rasist men jag tycker att ska vi ta emot folk till detta land får dom fan bete sig. Jag vill inte känna mig hotad på något sätt när jag ska åka och shoppa.
Så NEJ inget mer Kista för mig.

Sen blev det bowling på Ballbreaker med Erik, Matte och hans tjej Jeanette.
Trevlig kväll och lite dricka på det. Dock är min hälsena så dålig nu att jag inte kunde gå ordentligt efter att ha bowlat.
Måste ringa doktorn igen.

Nu har vi ätit god frukost som älskling så snällt åkte och handlade medans jag låg kvar i sängen.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0