Att säsonga, på gott och ont

Som de flesta vet så var jag i Italien i 5 månader förra vintern och jobbade uppe i de italienska alperna. Det är verkligen det bästa jag har gjort och längtar tillbaka nästan varje dag, hur som helst så lärde jag känna många underbara människor från hela världen. Många som jag hade jättekul med där och som jag är jätteglad över att ha lärt känns men som jag kanske inte har så bra kontakt med idag, och sen finns det några personer som verkligen blivit några av mina närmsta vänner och de har jag fortfarande jättebra kontakt med!

Det svåra och jobbiga med att göra en säsong utomlands är just att man träffar och fastnar för folk som bor väldigt långt ifrån. Och de som gör säsonger gör oftast både vinter och sommarsäsonger så de är ständigt på resande fot. Jag hoppas iaf på att kunna åka och träffa dem i sommar, vart det nu än blir! :)
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0