30 000 steg, check

Har lärt mig att man aldrig ska planera saker för det blir aldrig som man har tänkt sig. Igår skrev jag att jag skulle gå 30 000 steg idag och jag skulle gå till jobbet och sen åka och träna. Men så imorse vaknade jag dunderförskyld och det spöregnade ute?! Att gå till jobbet kändes inte aktuellt då och samma sak med gymmet:( Men har jag bestämt mig för att gå 30 000 steg så ska jag fan göra det också! När jag slutade jobbet vid halv 4 så stog räknaren på 12 000 steg, så jag tog en promenad hem vilket va ca 4 000 steg. Sedan samlade jag ju lite steg då jag va iväg med Alex men det va inte så mycket. Så jag fick helt enkelt avsluta kvällen med en rask promenad på 1 timme och 45 min och nu står räknaren på 30 007 steg, yey! // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0